Tillbaka!

publicerat i Allmänt;
Hej! Tänk att jag nu, efter snart två års uppehåll från bloggande, känner mig redo för att skriva av mig igen. Hur det än må vara, så är det himla roligt att scrolla i akriven och se vad man gjort genom åren, både smått som stort. De större grejerna minns man ju såklart, därför kan jag tycka att det är extra roligt att läsa vad man gjorde en tisdag förmiddag under sensommarmånaderna. Dom sakerna faller lätt mellan stolarna, och då är det kul att kunna minnas tillbaka genom inläggen man själv skrivit. Därför har jag bestämt mig för att testa det här med bloggande igen, nu dessutom med massa ny energi för att skriva om vad som händer i livet om dagarna.
 
Sen jag skrev sist har massor av saker hänt i mitt liv och det har förändrats fram och tillbaka flera gånger om. Som livet ser ut idag så är jag nyexad civilingenjör, förälskad i mannen i mitt liv och nybliven sambo. Dessutom är jag hemflyttad till Sandviken igen efter närmare 5 år i Sundsvall, och jag jobbar just nu som projektledare. Mycket har hänt på kort tid sen jag flyttade hem igen i Januari 2017, men livet känns helt fantastiskt och jag är så glad att bara få flyta med strömmen och se vad varje dag har att erbjuda. Hoppas du vill följa med på min återupptagna resa, och är du ny hälsar jag dig lite extra välkommen!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anki:

Åhh va himla kul att du börjat blogga igen :) Jag ser verkligen fram emot dina nya blogginlägg och det är helt underbart att livet flyter på och att du träffat mannen i ditt liv <3

Svar: Gulle dig! Känns jättekul allting ☺️
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :