MIn härliga tisdag

publicerat i Allmänt;
Jag sitter just nu och sippar på en kopp te. Jag försöker lära mig det nya planeringssystemet som Sandvik använder sig av, samtidigt som jag försöker förstå vad hela avdelningen faktiskt abetare med och i vilken roll som jag kommer in. Det är mycket i början, men jag känner att jag måste få ge det tid. Jag kan inte vara bäst från början, men jag måste ge det en ärlig chans. Jag är driven. Jag är engagerad. Jag kan.
I eftermiddag ska jag flexa hem lite tidiare från jobbet och gå på en topp till tå- behandling tillsammans med syrran. Känns ganska lyxigt att kunna göra det en tisdag, dessutom med en sliten kropp från helgen. Jag behöver det här! Sen ska jag ta det lugnt resetn av kvällen. Sippa på ytterligare en kopp te, pussa på min pojkvän och njuta av min härliga tisdag.
 
 

Kommentera inlägget här :