Feel good

publicerat i Allmänt;
God morgon! Tänk att det redan är fredag. Var tog den här veckan vägen egentligen? Tyckte vi nyss startade upp med måndag, tätt följt av tisdag och sen sa det bara poff, så hade vi fredag morgon framför oss. Inte alls så inbjudande helgväder utanför mitt fönster här på kontoret idag, men det spelar ingen roll. Just nu längtar jag bara efter en oplanerad helg med sovmorgon, plugg och tid till att få flera hushållssysslor avklarade.
Igår kväll hamnade jag framför tv:n större delen av eftermiddagen och kvällen. Absolut, vi hann med ett intervallpass där mellan allt tv- tittande också såklart, men av en slump hamnade vi faktiskt framför en långfilm. En sån där riktig feelgood- film, som jag känner att jag måste dela med mig av. Jag hade inte sett filmen förut, men satt som klistrad, blev glad, inspirerad och faktiskt motiverad till att påverka min egen livssituation till det absolut bästa. Vill du se en film som handlar om karriär, familjeliv och kaos- titta på I don´t know how she does it.Tips, tips!
 (Bild lånad från Netflix Addict)

Kommentera inlägget här :