1 steg närmare examen

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
I fredags redovisade jag äntligen min komplettering på sista mattekursen på Universitetet. En kurs som har legat efter mig sen Juni 2013, alltså mitt första år på utbildningen. En sådan fruktansvärd befrielse att den är godkänd och för all framtid ur mitt liv. Det kändes som att ungefär ett ton lättade från mina axlar i samband med att min lärare sa "okej, du har nu redovisat tillräckligt för att vara godkänd i kursen". Godkänd. En känsla som jag drömt om att få känna. En dröm som jag så länge trott varit omöjlig att uppnå. Nu är det äntligen klart, och jag har nu bara två kurser kvar på Universitetet innan jag har en civilingenjörsexamen på riktigt. Projektredovisning i Javaprogrammering och Mekanik. Sen är jag oslagbar!
 

Kommentera inlägget här :