Fredag den 13:e

publicerat i Allmänt, Mat och recept, Träning;
God morgon fredag och hej solen! Jösses vad härligt det kändes att vakna upp idag och möta solstrålar som sken in genom fönstret. Minns inte när det hände sist? Visst, det var mörkt ute när jag vaknade, men så fort jag hoppade på cykeln ilandes iväg mot jobbet så såg jag att det skulle bli en strålande dag! Var så trött i morse, så att vädret var på topp gjorde verkligen sitt för att rädda den här dagen.
Nu har jag och Erik snart skurit ner på kalorier i en veckas tid. Det gör sig påmint dagligen, och varje dag är det en kamp mot det där kurret i magen. 500 kalorier mindre om dagen känns kanske inte så mycket på papperet, men dom känns i magen vill jag lova. Därför är vattnet min bästa vän nu för tiden, för att minska hungerkänslan. Jag kör vägning på måndag morgon, så vi får se om slitet givit något resultat då :)
 

Kommentera inlägget här :