24 dagar kvar till Jul

publicerat i Allmänt, Hemmet;

God morgon fredag, god morgon december – och hej julen! Gud vad fort tiden går, jag känner att jag inte riktigt hinner med i farten som livet håller just nu. Men det gör mig ingenting, för jag trivs så himla bra med tillvaron precis så som den är just nu.

Idag kommer Erik hem från jobb i Örebro, och vi ska ha en riktig mysfredag. Vi ska julstäda klart köket som jag påbörjade igår, efter det kvällsträna och senare ikväll ska vi på biodejt. Det är premiär på Solsidan idag, och det ska bli så himla mysigt. Våran första dejt var att gå på bio, och det här blir vårat första biobesök tillsammans som ett par efter första dejten, så vi får se om minnena gör sig påminda och om det blir lite extra pirrigt i magen ikväll, hihi.  

 Tidigare i veckan var jag iväg och band min första krans. Den pryder nu våran ytterdörr så härligt.

Kommentera inlägget här :