Välkommen fredag!

publicerat i Allmänt;
Hej fredag och välkommen helg! Varför är jag så himla trött på morgonen? Jag börjar nästan inbilla mig att jag sover för mycket, för det är inte rimligt att vakna trött efter 9 timmar sömn. Det sägs ju att man dessutom sover bättre de timmar man väl sover om man motionerar, och jag anser mig själv vara mer än motionär och sover som en stock de timmar jag sover. Ändå vaknar jag nästan alltid trött. Och med trött menar jag T R Ö T T. Tänk er hela paketet med trollrufs- hår och två streck till ögon. Hemskt är vad det är.
Igår hade vi en rätt lugn dag jag och min andra hälft, och det enda som stod på dagens to-do var träningspass. Vi gick ner till gymmet vid halv sex, rev av intervaller på löpbandet och gick sedan in i boxen för lite styrka. Kom ändå hem strax innan åtta, åt middag tillsammans och sen kröp vi ner i sängen och körde kvällsmyset där. Det är faktiskt galet hur mycket tid vi tillbringar i sängen, jag och Erik. Vi skulle ärligt kunna sälja soffan i vardagsrummet och inte ens sakna den, för vi sitter aldrig där. Det blev så när vi satte upp en tv i sovrummet också. Farligt med sånna bekvämligheter för sängen blir skönare än vanligt, haha.
 

Kommentera inlägget här :