Semesterfredag!

publicerat i Allmänt, Träning;

Att vakna upp på fredagar är aldrig svårt eller jobbigt tycker jag. Att vakna upp en fredag morgon och veta att när klockan slår 16:10 så infinner sig 2 veckor semester, gjorde faktiskt att morgonen blev ännu lättare att vakna upp på. Det ska bli så otroligt skönt att få komma iväg på lite ledighet, bara få ta dagen som den kommer och undvika alla "måsten" som finns i vardagen. Även om jag inte riktigt har förstått att vi ska iväg på resan än, trots att det bara är tre dagar kvar, så gillar jag att försöka vänja mig vid tanken.

Efter jobbet igår var jag iväg och fikade med en av mina närmsta vänner. Nygift, småbarnsmorsa och husägare- hennes liv rullar på kan man säga. Så roligt att träffas, var länge sedan sist. Hoppas på att hon och jag ska kunna hålla kontakten lite bättre från och med nu så det inte alltid blir så långt mellan gångerna. Erik överraskade också med hemkomst igår, en dag tidigare än planerat. Är så skönt att ha honom hemma igen, livet känns så mycket enklare på något sätt. Vi rev av ett löppass hem till Jäderfors, där vi blev bjudna på middag och packade sedan ihop de sista grejerna inför resan. För snart åker vi. Unbelievable!

 

 

 

Kommentera inlägget här :