Paviljongen

publicerat i Allmänt, Träning;
45 minuter spinning på en vilodag, det är inte fy skam det inte! Börjar känna mig mer och mer sliten i kroppen efter all konditionsträning eftersom jag inte riktigt är van med intensiteten, men det kanske kommer en vändning snart efter någon vila eller så. Nu blir det ju inte så mycket längre vila för mig eftersom alla veckor är uppbyggda på 4 pass i veckan, där jag på två av vilodagarna har pass på gymmet (alltså bara en dag i veckan ren vila). Har börjat känna av lite smärta i ländryggen också. Vet inte om det beror på löpningen eller inte, men känner att jag måste hålla koll på den med och kanske vila mig lite i form om smärtan inte blir lindrigare. Får försöka anpassa löpträningen eller passen på gymmet. Men vi får se, är ett himla meck med allt det där. 
Nu när Erik är borta så lyxar jag i alla fall på rejält. Var iväg nu på kvällen och åt middag med två gymnasievänner på en uteservering i stan, Paviljongen. Mysigt att kunna sitta ute och njuta av sommarkvällarna med personer man tycker om, även om molnen hopade sig ju längre in på kvällskvisten vi kom. Jag fick faktiskt några regnstänk på mig under prommisen hem sen, men det hör lite sommaren till det med känner jag. Nu planrerar vi tjejer en drinkkväll framöver här, så jag hoppas den blir av ganska snar efter att vi kommit hem från Spanien :)
 
 

Kommentera inlägget här :