Lunchdejt

publicerat i Allmänt;
Nu har snart första jobbveckan för juli månad gått och det är bara en vecka kvar tills vi åker utomlands. Ska bli så skönt att komma iväg och få njuta av sol och bad i två veckor. Precis vad jag behöver efter en tung vår med examensarbete och rapportskrivning, men också som uppladdning inför min traineetjänst som underhållsingenjör som startar till hösten! Mycket spännande som väntar, men jag försöker hela tiden vara här och nu, för att njuta av vardagen istället för att bara sväva iväg i tanken till allt annat som händer runt omkring.

Idag jobbar Erik hemifrån, så vi passade på att mötas upp på stan för en gemensam lunch. Jag tror att det är dom små sakerna som i längden är avgörande för hur relationen mår, och därför tycker jag att man ska passa på att göra sådana små saker när tillfälle bjuds. Blir lika glad varje gång han frågar om vi ska ses på lunchdejt. Aldo´s blev det idag, riktigt trevligt! Nu ska jag jobba mina sista timmar, sen väntar några pass på gymmet och efter det drar vi till Sundsvall <3

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :