Intensiva dagar

publicerat i Allmänt, Träning;
På lunchen idag mötte jag upp Lilav för en sallad på Aldos. Det blir inte så ofta vi gymnasievänner ses nu för tiden, men som av en slump ska jag faktiskt träffa 3 stycken den här veckan. Det är viktigt för mig att försöka passa på och ses när flickorna är i krokarna, annars sticker tiden iväg och det blir allt för långt mellan gångerna då man ses. Men idag fick vi till en intenssiv lunch, och det är så kul att bara få ses dom där minutrarna för att krama om varandra och se så allt är bra. Önskar verkligen vi kunde ses oftare, men är å andra sidan är jag glad för det lilla<3 
Dagarna swishar förbi nu för tiden och jag har svårt att hinna med allt som jag vill göra, eller borde hinna göra. Efter jobbet idag for vi iväg på kalas jag och Erik för att fira fina Pernilla som fyllt år. Efter det var det bara hem, snöra på sig skorna och sticka ut i löparspåret för att riva av måndagsmilen. Trots små skavanker här och där som verkar komma med åldern (haha), så gick det bra för oss båda. In i bilen, iväg till Ica, hem, laga mat, duscha och sen bums i säng. Så ligger man här, klockan är snart tio och jag inser ännu en dag att ambitionsnivån behöver sänkas för jag hinner inte med allt som jag tänkt mig. Men å andra sidan är det viktigaste för mig just nu att få vara med Erik och rå om honom, och det hinner jag med, så mina dagar är faktiskt fulländade. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :