Överraskning

publicerat i Allmänt, Hemmet, Träning;
God morgon tisdag. Är det tisdag redan? Jag tycker vardagkvällarna springer iväg alldeles för fort, tjopp säger det så är vi inne på onsdag eftermiddag, och då har halva arbetsveckan gått. Jag vet inte om jag gillar att tiden springer iväg såhär snabbt nu, det finns så mycket som jag behöver och vill hinna med längs vägen, som det finns risk att faller mellan stolarna nu. Jag försöker greppa tag om tiden, får se hur länge jag lyckas hålla mig kvar.  
Igår när jag kom hem från jobbet så blev jag ordentligt överraskad. I söndags när vi var iväg till Kewa så hade jag köpt ett fat till henne i inflyttningspresent. Ni vet, ett fat som man kan ha till precis allt. Som uppläggningsfat, fruktfat, ställa en kaka på- allt! Blev helt kär i fatet redan när jag såg det i butiken, och det hänger i sedan barnsben att "det man vill ha själv ska man ge till andra", och så blev fallet även nu. Berättade antagligen tusen gånger för Erik hur fint jag tyckte det där fatet var, för igår när jag kom hem från jobbet, så kom han konkades på ett paket. Ett paket som hade exakt samma form som det som jag gav till Kewa! Slet upp snörena och där i låg det, mitt alldeles egna fat. Att han alltid lyckas överraska mig så, min fina sambo. Han skämmer då bort mig i ur och skur med allt man kan tänkas bli bortskämd med. Jag är verkligen en lyckligt lottad tjej <3
Efter lite pussande på min andra halva pep vi ner till gymmet för att köra lite styrka, följt av 1 mil löpning utomhus. Passet inne kändes tyngre än passet ute, men efter att ha avslutat båda passen så kändes kroppen ändå förvånansvärts pigg! Petade i oss lite tacos till middag och kröp sen ner i sängarna. Dagar enligt min melodi, även om jag tycker tiden kunde få gå liiite långsammare.
 
EMOM x 10 min:
OHS 5-8 rep á 25kg
TTB 5-8 rep
EMOM x10 min:
Power Clean 5-8 rep á 35kg
Pullup 5-8 rep
EMOM x 10min: 
HSPU 3-5 rep
DU 30sek

Kommentera inlägget här :