Att överraska

publicerat i Allmänt, Träning;
Igår när jag kom hem från jobbet så överraskade min fina sambo mig med en blomma. Jag tycker det är en sån fin gest. Det behöver inte vara någonting stort, utan bara att man visar den där lilla extra uppskattningen i vardagen. Liksom visa att han tänkt på mig fast jag inte var hemma, för att han tycker om mig. Min pärla, han ska bara veta hur mycket jag tycker om honom också <3
Kvällen igår var rätt lugn. Trots vilodag enligt löpschemat bockade vi av ett 45- minuters spinningpass. Det var tunga ben för oss båda, och vi hade antagligen behövt den där planerade vilan. Dock tog vi oss igenom passet, och sen tog vi det lugnt resten av kvällen. Kände mig faktiskt sliten generellt och var trött hela eftermiddagen. Hade inte haft någonting emot att få gå och sova ett par timmar, men så blev det inte. Så länge varade den utvilande känslan efter semestern. En dag, haha.

Kommentera inlägget här :