Framför kameran

publicerat i Allmänt, Träning;
Hej vänner säger jag efter en stressig förmiddag. Blev ett tidigt uppvaknande och massa förmiddagsstress innan jag tog mig iväg idag. Fotografering på gymmet stod på schemat och gissa om allting kändes pirrigt! Det är ju min första gång att hamna framför kameran med en kille som justerar mig, berättar hur jag ska posa och hur jag ska le. Materialet ska sedan användas som reklam så det känns faktiskt extra pirrigt! Fast såklart riktigt roligt också då det är en ny erfarenhet att bli fotograferad på det här sättet. Sen bara vetskapen om att bilderna ska iväg på retuschering, att de ska väljas ut av en PR- byrå och att det sen ska tryckas. Uschamej, spännande, spännande! Får se om jag får åt mig ett exemplar så jag kan visa er hur det blev.
 
Sitter nu på tåget. Lunchtåget. Himla skönt att komma hem i tid och hinna njuta lite mer av ledigheten hemma. För hem ska jag den här helgen- så mysigt! Känner mig rätt sliten efter förmiddagen så blir nog en liten powernap på tåget, hihi. Happy Friday <3
Morgonens linslusar, hihi.
 

Kommentera inlägget här :