Ett liv i rörelse

publicerat i Allmänt, Träning;
Mitt liv har fått sig en rejäl uppryckning de senaste veckorna. Ställde om mig helt från redigt festande till ordentligt med träning- och jag är så lycklig över mitt beslut! Träning, hälsa och välmående är det jag brinner för och älskar, därför är det skönt att vara tillbaka på banan igen med hårda pass på gymmet och sen mysiga kvällar i soffan <3 
Började i höstas att ta Pole Dance- klasser och det är en helt fantastisk känsla där man från grunden får jobba upp sitt självförtroende. Någonting jag verkligen behövde efter ett tufft år med mycket sorg och saknad av killen mitt hjärta slog lite extra för. Dansen får mig att krypa in i min lilla värld, låta mig vara den jag är och sen tvingar mig att vara stolt för mig själv och det jag klarar av. Stolt över att kunna ha ett liv i rörelse- precis så som jag vill ha det <3




Kommentera inlägget här :