En heldag tog ut sin rätt

publicerat i Allmänt, Träning;
Med julmusik svagt klingande ur högtalarna och doftljusen tända inne på rummet känns det faktiskt lite mysigt. Julmyisgt! Har krupit ner under täcket för kvällen. En heldag på jobbet tog ut sin rätt och jag känner mig faktiskt småsjuk igen. Termometern visar febergräns, kroppen ömmar och halsen är fortfarande svälld och gör ont. Blev ingen träning ikväll och ingen i morgon heller för den delen, så tråkigt! Hoppas att jag är piggare till helgen då jag hade tänkt ta mig ut på en premiärtur i skidspåren, så håll gärna en tumme. 
Är dags att göra sista rycket på pluggfronten för kvällen. Väskorna hem är packade och tåget rullar hemöver vid lunchtid. Ska bli himla, himla skönt att umgås med familjen igen även om jag ganska nyligen var hemma. Men först väntar miniprojekt på gymmet, en fysikföreläsning och ett telefonmöte- sen så! <3
 Vi har fått nya jackor på jobbet. Älskar verkligen min!
 

Kommentera inlägget här :