Att vara tillbaka- antagligen en tillfällighet

publicerat i Allmänt, Hemmet, Träning;
Hej!
Sist jag befann mig här inne var det tolfte augusti, över tre månader sedan! Dåligt, tråkigt men på något sätt himla behövligt. Har hunnit tappa min dunderform jag hade i somras, hunnit jobba mig tillbaka en bit, varit sjuk till och från hela hösten, varit med om resor, träffat mycket människor, dejtat, kuggat en tenta och såklart jobbat, jobbat, jobbat. Försökt fått tiden att räcka till men som vanligt insett att den knappt räcker till hälften av alla saker jag vill göra. Eller borde.
 
Nu sitter jag här, en måndag efter världens sämsta helg och hoppas den här veckan ska pigga upp mig ordentligt! Har Sh´bamat, julpyntat och bekymrar mig lite över min onda hals. Dumma, svullna hals. Jag har inte tid med att du ska krångla nu! Men sjukhuset säger att det inte är någon fara att träna så länge den bara är svullen och gör ont förutsatt att jag inte är förkyld eller har feber i övrigt. Litar på sjusyster för den här gången, men varje natt när jag lägger mig på kudden är jag ändå orolig för att dö i sömnen av hjärtstopp.
 
Natti <3
 
 

Kommentera inlägget här :