Update!

publicerat i Allmänt;
Jag ligger i sängen just nu. Mår sådär småilla som jag kan göra på kvällarna ibland även fast jag ätit bra hela veckan. Blir inte klok på min jobbiga mage, att den alltid ska krångla med det ena eller det andra. Det var 9 dagar sedan jag skrev någonting här sist. Det händer så mycket och lite i mitt liv på en och samma gång. Antingen finns det massor att skriva och då hinner jag inte med, eller så finns det ingenting alls att berätta och då känns mitt liv tråkigt och inte värt att skriva om. Nu känner jag mest att jag vill uppdatera er på att jag lever, att jag för tillfället dricker hostmedicin för att jag håller på att bli sjuk och att frugan och jag lever ett helt okej liv. Just nu lever vi ett så intimt liv att vi till och med känner att det är okej att springa runt utan BH i lägenheten och kissa med öppen dörr. YOLO liksom! Blir kvar i Sundsvall ända fram till Söndag och det verkar som att min vecka och helg kommer bli fullsmockad- looking forward to that!
 

Kommentera inlägget här :