Harmoni

publicerat i Allmänt;
Att landa hemma i Jäderfors med mamsen, papsen och syrran, det är banne mig harmoni på alla sätt och vis. Även om dom var trött på mig efter bara två timmar hemma så var jag fortfarande glad att se dem. Få berätta av mig om mitt liv, mina killproblem, hur trött jag är på skolan och att jag faktiskt snart fyller år och ska flytta hem i två månader. Var tvungen att ta en kvällspromenad upp till Norra berget igår också. Tömma huvudet på dumma tankar, fylla på med positiv energi och släppa ut jobbiga tårar. Det var kallt, det var ensamt, men shit vad skönt det var efteråt. Värt varenda sekund, inte minst med tanke på utsikten.
Nu har jag 24 timmar kvar att tillbringa hemma, sen upp till Sundsvall igen. Måste fortsätta njuta, trevlig söndag vänner <3


Kommentera inlägget här :