Vi två in da car!

publicerat i Allmänt, Hemmet, Skola och utbildning;
Tillbaka i Sundsvall igen. Känns himla vemodigt att lämna Jäderfors nu när jag vet hur mycket mamsen och papsen jobbar med mitt rum och så är jag inte ens där och hjälper till. Inte riktigt mina fasoner och det svider lite i hjärtat av att tänka på det. Försöker hursom fokusera på skolan dom dagarna jag är här nu och samtidigt har jag lite att styra upp gällande Sandvik- och Sportsgym- jobb. Far hem till Jäderfors redan på tisdag kväll för på onsdag väntar en flygtur upp till Luleå och lunchföreläsning till Sandviks födel. Är lite nervös men det kommer bli väldigt, väldigt kul! Den här veckan kommer gå i hundratjugo knyck känns det som, lika bra att hänga med från start.
Bilade upp med Idis idag. Ingen stereo i bilen så fick bli oerhört mycket prat i stället. Tyckte det var skönt. Hinner inte träffa min fina Ida så mycket mer så dom stunderna jag får med henne är värdefulla! Även om det så ska vara i en lortig bil farandes norrut, haha.
 

Kommentera inlägget här :