Veka 14!

publicerat i Allmänt, Hemmet, Skola och utbildning;
Hade ställt klockan i morse för jag skulle  ta mig iväg på en springtur. Gick sådär. Vaknade till en timme senare och insåg att det inte blir någon förmiddagsträning idag, idag behövde jag sova. 
The to do list för dagen är svinlång och jag tänkte försöka hinna med allt innan jag går och lägger mig ikväll. Om jag lyckas eller inte det får vi se, nu ska jag sätta mig på universitetet ett par timmar, sen ska jag hem och röja i lägenheten som är svinäcklig. Lika bra att kicka igång veckan, nu kör vi! :)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

ååååh, men vad sööt du är Elin!! Du passar så himla bra i glasisar ^^ <3

Svar: Men fina du! Tack så mycket, jag vill så gärna ha glasögon :) Så fort jag får syn på ett par norpar jag åt mig dom och tar några selfie'sar. Jag älskar glasögon!! :)
Saknar dig finis <3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :