Vecka 10

publicerat i Allmänt, Träning;
Jag satt nyss och bläddrade i kalendern och insåg till min stora förvåning att det redan är vecka 10! Var tar veckorna vägen någonstans, jag hinner inte med längre...
Den här helgen har varit mer fullsmockad än vad mina helger brukar vara. Kom hem i fredags med dunder och brak, hade Sh´bam på Hälsocenter trots min förkylning (som fortfarande inte riktigt har gett sig!!). Var hemma med syrran på kvällen så vi lyxade till det med sushi framför premiären av Let's Dance innan vi avrundade kvällen med Dumma mig. På lördag morgon stod alarmet på ringning för jag och farsan skulle iväg och köpa present till mamsen som fyllde år. Kom hem en kvart innan min bardans började, så det var bara att kasta sig i bilen och åka ner till Sandviken och hålla i det passet. När jag kom hem vankades det brödbak och plugg i externredovisning, inte ens mello kändes viktig- det är ju sånna skitbidrag i år! På söndag morgon klev jag åter igen upp till alarm på mobilen, den här gången för att åka till Mora med mitt extrajobb på Sandvik och ta i mål våra deltagare som åkte första etappen av en Svensk Klassiker. Hann där emellan dansen och plugget på lördagen hämta ut vinnarkransen till Emil från KTH som faktiskt lyckades vinna den interna tävlingen överlägset. Mycket imponerande! Kom hem elva på kvällen från Mora så då var det bara att hoppa i säng och i morse upp för att ha utvärderingsmöte på Sandvik om vår första deltävling. Så fort det var klart hoppade jag på en buss in till Gävle för att ta tåget till Sundsvall och NU är jag äntligen här, med i vecka 10 precis som alla andra, och försöker landa i vardagen. Ett jäkla åkande om man heter Elin Ivarsson, men shit vad kul jag har också! 
 

Kommentera inlägget här :