TT-Tränings Torsdag

publicerat i Allmänt, Träning;
La mig precis i sängen. Svettig. Sånt där som inte är så himla mysigt och fräscht egentligen, men som är så fruktansvärt skönt när man tränat och är trött! Spelar väl egentligen ingen större roll, just nu är det ju ändå bara jag som sover i min säng. Singelliv har sina små fördelar!
Har varit förbi Sportsgym idag och brainstormat fram ett Cirkle- pass tillsammans med Mia. Sjukt kul och väldigt inspirerande tjej! Det är mycket att tänka på när man lägger ett pass för högintensiv träning. Aktivera alla muskelgrupper, hitta lämplig ordningsföljd, ha varierade övningar, nytt + gammalt, kunna övningarna kliniskt själv och att våga peta! Vad då "peta" tänker ni? Jo, peta på folk så dom har rätt teknik! Då gäller det ju att man själv kan övningen till 110%, professionalitetoch  kvalitet- det är det man vill leverera som instruktör! Hursom, vi fick ihop ett pass. Jag ska köra det själv en gång och sen känner jag mig fit for fight :) 
Avslutade torsdagsträningen med att öva in mina fyra låtar till nya SH'BAM releasen. Den 28:e smäller det och jag är så taggad, whiiie!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Mia är toppen bra :D avgudar den tjejen - hon gjorde mig till en skapligt bra spinninginstruktör på väldigt kort tid ;D du är sjukt duktig Elin, fortsätt kämpa! <3

Svar: Hon är en stor inspirationskälla, suger åt mig så mycket jag kan :) Vi pratade om dig igår faktiskt, hihi!
Tack stumpan, ha en fin helg! Kram <3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :