The lovley day after

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning;
Inflyttningsfesten är över. Lägenheten ser ut precis som innan (nästan mer städad faktiskt), och jag ligger själv i sängen för frugan har redan hunnit tillbaka till Hudik. Är så glad över att det finns så många fina människor omkring mig, jag vet inte hur jag har lyckats skrapa åt mig dom? Fin fest, mycket skratt, lite tårar och en himla, massa folk. A perfect night!
Täcket har precis blivit sådär varmt och skönt så man skulle vilja ta en liten powernap. Vet ju hur det brukar sluta så tror jag får skippa den idén. Måste läsa lite redovisning nu och tänka igenom allt tokigt jag kläckte ur mig igår. Det är skitdrygt att jag alltid pratar först och tänker sen, men antar att det är det som gör mig till mig. Nej, tentaplugg var det. Ha en härlig söndag i solen <3


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Åh men vad jag saknar dig fina Elin <3

Svar: Och jag saknar dig gofisen! Längtar så tills vi ses <3
Elin Ivarsson

2:a kommentar, skriven , av Amanda:

Hittat ny kille? Glad för din skull i så fall :)

Svar: Jag önskar så att jag kunde säga att jag träffat en kille, men nej, det har jag tyvärr inte. Fortfarande single and ready to mingle :) Killen på bilden är min kompis Adam!
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :