Projekt fixa rum åt Elin

publicerat i Allmänt, Hemmet;
Idag har det varit full rulle hela dagen, så att jag ligger i soffan och gäspar större än en häst är väl inte så konstigt. Huvudfokus idag har varit dans med mina fantastiska små, men också att påbörja projekt skaffa ett rum åt Elin! Juste, skaffa ett rum till mig. Eftersom jag ska bo hemma hela sommaren så behöver jag någonstans att ta vägen om dagarna, allra helst eftersom jag kommer jobba skift. När jag redan 19 år gammal flyttade hemifrån så fick syrran ta över mitt gamla rum och därav är jag utan nu. Så idag städades en gammal garderob ur och tapeter började rivas. Skönt att vara igång, jag blir så inspirerad!! :)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kewa:

Ser ut som att du haft lite att göra ;)

2:a kommentar, skriven , av Kewa:

Ser ut som att du haft lite att göra ;)

Svar: Fullt upp! :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :