Nytt jobb!

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning, Träning;
Känslorna bubblar över inombords just nu. Blev nyss kontaktad av Sportsgym i Sundsvall som vill erbjuda mig jobb både som instruktör och till receptionsarbete. Whiiiiie! Jag har så svårt att berätta hur glad jag är, skulle bara vilja knyta på mig löparskorna och dra ett lyckorus runt stan- känns så himla bra! :) Trodde inte jag hade någon chans alls att bli Crossfit /HIIT- instruktör, men nu har jag bevisat för mig själv att jag visst det kan. Ingenting är omöjligt, allt handlar om engagemang och vilja. Jag kan. Jag vill. Jag ska. Just nu vill, kan och ska jag dansa 45 minuter Sh´bam. Release 15, världens bästa! Leendet på läpparna vill inte lägga sig så jag lever kvar i lyckoruset ett tag till. YES!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kewa:

Fan vad härligt!!!:) Stort grattis :) kram på dig vännen <3

Svar: Tack så mycket, är jätteglad :) Kramis <3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :