Nya löparskor

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping, Träning;
Jag undrar om det ligger något slags trötthetsmoln över Gästrikland? Så fort jag är hemma för att kunna ta det lite lugnt så slår tröttheten till som en blixt och jag vill inget hellre än att sova. När jag är i Sundsvall så är det tvärt om, då är det inga som helst konstigheter att man är uppe till efter elva en vardag. Sjukt mysko!
Var iväg och unnade mig nya löparpjuks idag. Ett par riktigt schyssta asics blev det, men så kostar det att ligga på topp också. Dumma benhinnor, dumma snedtrampning. 1500:- fattigare men sjukt motiverad lämnade jag Intersport. Testade skorna redan ikväll och jäklar vilken fart man fick under sulorna. Hoppas det håller i sig, haha! Benhinnorna kändes fortfarande lika så vi får se vad jag hittar på åt dom. Jag tänker inte låta dom besegra mig, jag tänker vinna kampen!
Nej nu måste jag sova. Agendan imorgon är lång, natti natti! 


Kommentera inlägget här :