Löjligt nöjd över min nya t- shirt

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning, Träning;
Ibland finns tid, motivation och inspiration till att skriva inlägg som faktiskt är av lite värde. Igår fanns ingenting av ovanstående och absolut inte tid. Antar att det kommer se ut så fram till nästa vecka då vi har tenta, så var inställd på att inläggen kan komma hipp som happ.

Igår hade jag intro på Sportsgym i repan. Mycket att komma ihåg, mycket att ta in men fruktansvärt kul. När passet slutade klockan åtta var jag helt fullproppad i skallen och nästan vinglade ut från gymmet. Som sagt, mycket att ta in! Nästa intropass är på tisdag- looking forward! 




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Jag har kvar min sportsgym tröja och jag är fortfarande "anställd" så nu kan vi ju nästan säga att vi är kollegor (a) haha

Svar: Hahah wiho! :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :