Jag & min crush

publicerat i Allmänt;
Fasen vad jobbigt det är att ha en crush på någon! Allra helst när man aldrig riktigt crushat på någon tidigare- whatsoever! Inatt till och med drömde jag om den här killen och jag tycker det hela börjar gå lite långt. Jag vet inte ens om jag har tid med det här egentligen? Det tar ju så sjukt mycket tid! Onödig tid som man hade behövt lägga på något annat. Men så kan det ju faktiskt vara jag som är dålig på att hantera det också. Det är ju trots allt första gången... Nej, nu sitter jag här och småler igen när jag skriver, haha. Jag blir helt knäpp på det här alltså! Bäst att rycka upp sig nu innan det är för sent. Men det är ju himla mysigt samtidigt, det tänker jag inte sticka under stolen med :)
Nog om fjärilar i magen och ett fånigt leende på läpparna. Nu är det dags att kicka igång fredagen! Telefonmöte, göra powerpoint till lunchföreläsning nästa vecka, klipptid, öva dans och 17:00 BOOM! SH´BAM release 17:00 på Må Bättre i Sandviken. Taggad så jag nästan spricker :) Hoppas du får en härlig start på helgen i solen, kram!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vad kul! han känner samma också?

Svar: Han känner inte likadant för han vet inget :) Han är min hemliga "att spana på" kille ;)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :