Fredags- glad!

publicerat i Allmänt, Skola och utbildning, Träning;
Ligger hemma i sängen, alltså Jäderforssängen (som egentligen är en soffa, men det är en helt annan historia), och är fruktansvärt trött. Det märks att det är fredag och att veckan börjar lida mot sitt slut. Skulle verkligen behöva sova ut i morgon men spinningsalen lockar och jag ska äntligen få spinna för första gången på ett bra tag. Småkryper lite i benen! Pepp, pepp :)
Innan jag avrundad måste jag bara få berätta hur fredags- glad jag är idag! Dels är det helg, dels ska jag få ha två pass på Må Bättre i helgen, dels ska vi ha inflyttningsfest, dels är det Let's dance MEN (det är nu det kommer), jag fick veta idag att jag kommer få tillbaka 12000:- på skatten i år- wiho! Har med andra ord all anledning att dra lite extra på smilbanden idag. Känns bra. Lite sådär Robin Hood- feeling över mig, haha. "Det är Robin Hood jag vill ha!" Nej, nu spårar det här. Märks att jag är trött, haha. Ha en fin helg friendos <3




Kommentera inlägget här :