Burpee- slarv

publicerat i Träning;
Den här veckan har jag minst gjort 200 burpee's. Ni vet, böja sig ner, hoppa ut i "plankanposition", ner med bröstet i golvet, upp i "plankanposition" igen, hoppa ihop i "smågrodorställning" och avsluta med ett upphopp. Sen fortsätter samma procedur, om och om igen. 
För en brud som gjorde sin första burpee ever förra veckan är det här rätt saftigt. Märker själv hur jag inte orkar med alla i ett högt tempo under hela passet. Det syns på mitt vänstra knä också. Slarvar antagligen någon gång före och efter man ska ner med bröstet i golvet, jag gör nog alltihopa på en gång när jag blir trött, haha!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Belinda Breed:

Fyy vad jag avskyr sånna, så sjukt jobbigt efter ett tag, haha :)

Svar: Jag sådär hat- älskar dom! En av världens bästa övningar, både flås och styrka :)
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :