7 års olycka

publicerat i Allmänt;
Gratulerar mig själv för att ha dragit på mig 7 års olycka i helgen. Tyckte jag att jag behövde det? Jag som oftast skjuter stolpe ut i vanliga fall liksom. Antagligen betyder det att det går åt helvete i morgon när jag ska dra ut min tand, eller så kuggar jag tentan om två veckor. Eller ja, juste. I vanliga fall hade jag råkat ut för ett av alternativen, nu när jag pajat spegeln i badrumsskåpet så gå det nog åt skogen med båda. Lucky me...
Älskar förresten att vara hemma en söndag! Har glömt hur fantastiskt mysiga söndagar är på alla sätt och vis. Mys i soffan med massa bra på tv (idag både världscupavslutning i längdskidor och SM- bandyfinal), och bara ladda om för en ny arbetsvecka. Helt ofattbart att folk inte uppskattar söndagar mer än vad man faktiskt gör. Jag ska passa på att njuta av att jag för en gångs skull inte tillbringar söndagskvällen på ett tåg :) Vi hörs i morgon mysisar, kram <3 


Kommentera inlägget här :