Vätternrundan och En Sandvikklassiker

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Shopping, Skola och utbildning;
Hello vänner! Sent såhär på lördagskvällen kikar jag in och mina ögonlock är så tunga att jag knappt orkar hålla dom uppe. Kommer garanterat sova som en stock inatt!
Kom tidigare i eftermiddag hem från Motala, Vätternrundan och 14 timmars jobb med en Sandvikklassiker. Har haft två superhärliga dagar söderut med sommarshopping på MQ, bra väder, vinkväll på hotellet, spontan utgång och massa fniss. Älskar mitt jobb och mina jobbarkompisar så mycket! 
På grund av utgången inatt så blev det en rejäl sömnbrist. Klockan tre på natten vinglade vi in på hotellet, klockan fyra ringde alarmet för att ta sig upp och iväg för att ta i mål våra Sandvik- deltagare. Om jag är trött? Det står ristat i sten, haha. 
Lite sömn nu för att orka upp och se syrrans fotbollsmatch, fira ikapp min "missade" födelsedag och hamna i någon harmonisk balans med kroppen igen, haha. God natt tokisar, ikväll låter jag bilderna från min helg tala för sig själv <3










Kommentera inlägget här :