Tiden när jag får en lucka

publicerat i Allmänt;
Den lilla, ynka, sekund som jag inte är uppbokad på ett dygn är såhär sekunderna innan läggdags. Idag är jag, precis som alla andra dagar iofs, lika dötrött som jag brukar vara när jag skriver mina inlägg. Ögonlocken sega som tuggummi, usch!
Har i alla fall haft en supermysig midsommarhelg såhär långt. Jobbade ett förmiddagsskift på midsommarafton och har sedan dess varit ledig. Lite tid tillbringades på Jäderfors holme, lite tid hemma på Kärråsvägen med mina fantastiska gymnasietjejer och resten av tiden hemma hos mina fantastiska farföräldrar. Ligger faktiskt nedbäddad hemma hos dom just nu då vi alltid haft det som midsommartradition att vara här. Mysigt, simpelt och avkopplande. 
Bjuder på lite bilder från helgen så får vi höras mer i morgon. Hoppas nu också har en lika fin midsommarhelg, kram <3










Kommentera inlägget här :