Sommarlov!

publicerat i Allmänt;
Hej vänner, nu var det länge, länge sedan jag var här inne. Det har varit alldeles för mycket i skolan och på tok för rolig fritid för att jag ska ha haft tid att blogga, men nu känns det som att tiden har hunnit ikapp mig, tentorna är över och jag laddar för sommarlov. 
Skrev min sista tenta idag, passade sedan på att dra en shoppingrunda på stan innan det var dags att börja röja vårat allrum. Alltså köket vs. hallen. Ligger nu med nymålade tånaglar i sängen och väntar på att frugan ska komma hem. Ikväll har vi nämligen bestämt oss för att bli bruna, så vi ska smörja in varandra. Längtar!
Nu ska jag slå på tv:n för en gångs skull. Händer inte ofta men är himla skönt att småslumra framför. Får bli så till frugan återvänder. Kul att vara tillbaka förresten, kram på er! 


Kommentera inlägget här :