Rullskidorna på!

publicerat i Allmänt, Träning;
Startade dagen med en tur på rullskidorna tillsammans med Ärtan. 49 minuter, 1 mil och 12 blåsor i händerna senare var jag klar. Så himla härligt att åka i Högbo där miljön är så vacker, inte minst när det är gassande sol, inte ett moln på himlen och nästan 30 grader varmt. Optimalt sätt att starta dagen på!
Har annars varit iväg en sväng till mormor idag. Fått hjälp med att ordna en folkdräkt till midsommarafton och skjutsat henne och handlat- win win situation typ. Älskar verkligen folkdräkter, tycker det ser så stämningsfullt ut! Att jag dessutom kommit över en Järbodräkt känns inte fel. Unnade mig en beställd krans från Blomsterrum på en och samma gång, ska det va så ska det va!
Nej, nu ska jag plugga lite innan det är dags att svira om. Syrran har skolavslutning och går ut sexan. Herre gud, 13 år gammal och kommer sluta på Jäderfors Skola, var tar tiden vägen? Ni som känner mig vet att det är läge att packa med näsdukar, antar att tårarna kommer spruta idag, haha. Kram!
 

Kommentera inlägget här :