Mot Motala

publicerat i Allmänt, Kläder och skor, Skola och utbildning;
Hej igen! Förlåt att jag inte hann höra av mig något mer igår, men det var full rulle hela dagen. Hämtade ut min tavelram som jag lämnat in för att få inglasad, pappa byggde ihop min nyinköpta garderob så jag kan få undan mina kläder som jag har ligger huller om buller i hela huset, jag hade 45 minuter spinning på Må Bättre och jag var tvungen att göra klar en inlämningsuppgift till skolan. En inlämningsuppgift som fortfarande inte är klar och det är deadline ikväll 23:59. Hinner jag? Hoppas det!
Har klivit upp i god tid idag. Väskan är packad, frukosten är intagen och jag är iordninggjord. Idag åker jag nämligen till Motala för att heja fram våra studenter i Vätternrundan och En Sandvikklassiker. Dom startar ikväll, går i mål i morgon förmiddag, så nu ska vi ut och svänga på en 24- timmars resa kors och tvärs över Sverige. Kan bli lite klent med skrivandet här inne, får jag en lucka ger jag ett livstecken :) Annnars får ni ha en fantastisk helg så hörs vi i morgon kväll, kram!
Har min nya kofta på idag som jag köpt på Lindex. Helt fantastiskt skön och ser ändå uppklädd ut. Tumme upp på det!


Kommentera inlägget här :