I ett soligt Järbo

publicerat i Allmänt, Hemmet;
Har tillbringat min förmiddag med mitt favoritpar i Järbo- Elin och Linnéa. Fikat, skrattat och tagit en prommis med lilla Milo. (Såg att Järbo skulle ha hemmamatch ikväll- tusan också! Då kan jag inte upp och spana på snygga killar ikväll heller eftersom jag jobbar eftermiddag, haha ;)). Kikade såklart på nya, fina huset och jag ser så mycket potential i det! Där tror jag dom kommer trivas jättebra :) Längtar så till det är min tur att skaffa hus, det kommer vara en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. 
Fick dessutom present! Överraskad som tusan med världens sötaste ugglor. Längtar tills jag får lite mer ordning uppe på mitt rum, då ska dom upp på en gång. Söta ugglor, egentligen vet jag inte vad det är för speciellt med dom, men fina är dom och jag dras till dom.
Nej, nu ska jag peta i mig lite lunch innan jag ska iväg till tandläkaren. Ska dra ut min andra visdomstand idag- scary!


Kommentera inlägget här :