Håller andan uppe

publicerat i Allmänt;
Tjingeluring! Tänk att jag bara har tid nu för tiden att kika in här kvällstid? Hopplöst, ska verkligen försök mig på en bättring men det är svårt under sommaren och allra helst när jag har så många järn i elden!
Idag startade vi dagen tidigt med fotbollsmatch i Sandviken. Vinst med 2-0 och nöjda brudar i bilen, kändes bra! Hem, fixade i ordning pch bjöd in till kalas. Firade min födelsedag lite i efterskott och jag kan säga nu att det är himla skönt att ha den avklarad! Sista gästerna åkte hem för en dryg timme sedan, har hunnit stöka undan och ligger nerbäddad i sängen. Nu är det slut på lediga veckan och jobbet börjar i morgon. Blandade känslor men mest glad- att träffa mina Ångkraftgubs är aldrig fel. Dags för lite sömn, pussis!



Kommentera inlägget här :