Eftermiddag #2

publicerat i Allmänt;
Så ligger jag här igen, nerbäddad, svintrött och snorig. Borde kanske stänga av fläkten som står på nattduksbordet och konstant blåser kalluft på mig, men å andra sidan vet jag att jag vaknar svettig om någon timma om den inte får vara på. Låter nog den vara så länge så får jag stå ut med snoret helt enkelt.
Var en seg dag på jobbet idag. Lugnt som tusan och dessutom var jag trött efter amatörutbildningen på förmiddagen trots min powernap som blev dryga 2 timmar. Kanske lite för lång, jag vet, men hade jag skippat den helt så hade jag nog inte lyckats bli människa på hela dagen, haha. Imorgon kompenserar jag upp det hela med en sovmorgon. Tänkte ut och åka antingen rullskidor eller inlines men jag tror jag fimpar det. Har ju trots allt ett eftermiddagsskift kvar att uthärda så det är lika bra att hålla sig fräsch. Nej, lite sömn nu så blir det här bra. Trevlig tisdagkväll (kanske tisdagnatt nu, jag vet inte?), vänner!



Kommentera inlägget här :