23- årskalas

publicerat i Allmänt;
När klockan blev 14:00 idag och det var dags att stämpla ut så var jag så trött så trött. Hatar verkligen förmiddagar, dom förstör inte bara under dagen, dom förstör så mycket mentalt också. Nej, tacka vet jag eftermiddagsskift- då är man alltid pigg!
När jag kom hem från jobbet var det dags att städa ur Volvon inför överlämningen i morgon. När mamsen och papsen kom hem från jobbet åkte vi hem till Kewa på 23- årskalas. Tiden går fort när man har roligt! Nu är det dags att släcka dom små blå, imorgon måste jag sova länge för på kvällen ska jag iväg på första nattskiftet- usch!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Men hallå?? Blev jag så jävla gammal ;)

Svar: Haha, jag är hemskt ledsen! Måste varit lite väl trött ;) 22- år stumpan, 22! <3
Elin Ivarsson

Kommentera inlägget här :