1,6 mil med skavanker

publicerat i Allmänt, Träning;
Söndagskvällen är här och midsommarhelgen försvann med hull och hår. Är så tacksam för alla fina som jag har omkring mig, utan er skulle det inte ens bli hälften så perfekt som det är <3
Tog mig idag ut på en lite längre tur på rullisarna än vad jag brukar. 1,6 mil blev det och det kändes både i muskler och i min ena armbåge. Blir så lätt överansträngd i den vänstra och får hemsk värk. Vet inte om det går att träna bort eller om det bara blir värre och värre? När jag åker korta sträckor går det ju så bra. Jaja, skavanker kommer med åldern, haha. Skönt att ha börjat komma igång inför tjejvasan och halvvasan i alla fall. Ska det bli personligt rekord på under två timmar så krävs det ett litet engagemang. Jag är fortfarande peppad, det är ju så kul att träna!
Nej, nu måste jag sova lite också. Ett nytt förmiddagsskift väntar innanför grindarna på stålverket i morgon. Gäller att vara pigg och kry. Natti natti <3


Kommentera inlägget här :