The awesome me

publicerat i Allmänt, Hemmet, Träning;
Ligger helt utslagen i sängen med lätt huvudvärk, en halvliter vatten bredvid mig, fläkten i 120 blås och är helt slut. Har nästan glömt hur det känns när sommarvärmen knackar på och allting är sådär svettigt och varmt- oavsett vad man gör. Men klagar det gör jag inte, snarare njuter, kyla är det värsta jag vet! Och ormar. Och oärlighet. Och telefonsamtal. Ni fattar. 
Trots min lediga dag idag så blev det en himla fart. Ni vet, ledig i min värld innebär ju egentligen inte att vara "ledig". Efter spinningen i morse åkte jag och köpte spackel och färg till sekretären, slipade och spacklade den, satte upp poolen, grundstädade morfars bil (och ändå syns det knappt att den är städad, så ingrodd är lorten....), och avrunda allting med ett spinningpass #2 på Må Bättre. Sjukt sliten nu och grämer mig över att jag jobbar förmiddag imorgon, på onsdag OCH torsdag (som om det hela inte vore nog). Hatar förmiddagar. Och ormar. Och oärlighet. Hahah nej, jag skoja- nu är det dags att sova, humorn är på för tok låg nivå. God natt! 
Slänger upp före-bilde på sekretären. Hoppas på fint resultat!



Kommentera inlägget här :