Spa alá marsvinen

publicerat i Allmänt;
Idag gick det inte att sova alls på förmiddagen. Elva slog jag upp ögonen efter att ha vridit, vänt och försökt somna om. Bestämde mig för att skämma bort marsvinen en sväng och städade ur deras bur ordentligt med högtryckstvätt och allt. Kände att när dom fått det så fint i buren måste marsisarna själva vara rena och fina med, så jag kastade dom i badet. Kändes himla bra efteråt. Minisarna är värd guldkant i tillvaron dom med, även om dom hatar det, haha.
Passade på att pipa hem till farmor en sväng också. Dels för att hälsa på, dels för att hämta lite prylar som ska upp till Sundsvall. Två flugor i en smäll- the awesome me har varit i farten igen. Innan det var dags att pipa till jobbet började jag också med sista inlämningen i datakursen. Snart är den klar och jag kammar hem 6 hp till. Just nu kammar jag hem lite cash, sista nattolvan innan vanlig natt och sen, you know it- ledig vecka!


Kommentera inlägget här :