Natttolva #2

publicerat i Allmänt;
God kväll vänner. Tröttmössan nummer ett kikar in för att berätta att jag lever, men det är knappt, haha. Första tolvtimmarsnatten gick bra. Sov ända till klockan tre på eftermiddagen idag, helt sjukt! Det är fjärde sommaren som jag jobbar skift och jag har aldrig, ALDRIG, sovit såhär länge efter ett pass. Kanske var bristvara på sömn i kroppen. Hursom, det var skönt att vakna och känna sig pigg. 
Drog på sekretären ett lager med grundfärg innan jag pep iväg till jobbet igen. Pappa hade slipat den på förmiddagen så jag börjar se slutet i tunneln. Längtar faktiskt till den är klar och står på plats, har sån oordning på rummet just nu. Söndag nästa vecka, målet är att den ska vara klar då :) Nu är det dags att gå back to business, alltså dricka pepsi och övervaka skärmar. Ha en härlig kväll i sommarvärmen, pussipuss<3


Kommentera inlägget här :