Mitt må bra år- utan stress

publicerat i Allmänt;
Hej. Jag heter Elin Elisabeth Vilhelmina Ivarsson. Jag är en uppbokad person. Vill du träffa mig ta en kölapp så ska jag se när jag kan boka in dig i min redan fulla kalender.
Suck... Mitt liv är så fantastiskt på alla sätt och vis, ändå så instängt och inrutat. Jag jobbar som jag älskar, jag tränar som jag älskar, jag träffar alla mina vänner som jag älskar- varför är jag inte nöjd? Jo, för det sker inte spontant. Allting är planerat veckor, om inte månader, innan. Sjuka liv. 
Dom två senaste dagarna har varit två av dom finaste i mitt liv. Igår mys i Högbo med tjejerna som betyder kanske allra mest, idag mys i Furuvik tillsammans med bästaste vännen Hannapanna. Orkar och hinner inte berätta allt, sitter och nöter av den första av mina tre helgdagar med tolvtimmarsnätter. Klockan smyger sig mot tolv, det börjar bli kämpigt! Bjuder därför på mina senaste dagar i bildform. Hoppas dom framhäver hur fantastiskt mitt liv är- mitt i all stress! 


Kommentera inlägget här :