Jäderfors- här vill jag bo

publicerat i Allmänt, Hemmet;
Ligger i sängen och klockan är 21:40. Jag är egentligen inte ens trött men jag måste sova för jag vet hur trött jag är när klockan ringer 04:45 imorgon och jag glatt ska pipa iväg till jobbet. Sista dagtolvan för den här perioden och faktiskt sista dagtolvan för sommaren. Skönt på något vis även om det är kul att tjäna pengar såklart.
Har för ovanlighetens skull tagit det väldigt piano på kvällskvisten sen jag slutade jobbet. Med ingenting (hör och häpna- INGENTING!), inplanerat så passade jag på att brodera, åt en mysig middag med tokiga familjen och tog sedan en tur runt byn med mamma och pappa. Vackra Jäderfors, det är en helt magisk plats om man vet de små smultronställena. Absolut en av platserna på jorden där jag vill bo <3


Kommentera inlägget här :