Förhårdnader på fötterna

publicerat i Allmänt, Shopping;
Jag vet inte om det kommer med åldern eller om det kommer med dansen, men jag har hur som helst börjat få förhårdnader på hälarna och under trampdynorna. Eller, heter det förhårdnader? Jag har i alla fall fått hård hud, ni vet?, sen vad det heter kvittar, haha. Hursom är det typ det värsta och mest osexiga jag vet! Nu är det ju inga mängder, men det är en liten, liten, hård kant som jag itriterar mig på så att jag nästan spricker. 
Igår när jag var i Gävle sprang jag in på Bodyshop och bad om hjälp. Fick en schysst fotfil och en vårdande kräm så nu hoppas jag på förändring. Jag ger det två veckor, funkar det inte då så pyser jag dit igen. Det här ska puts veck! Jag menar,  jag vill ju kunna gå barfota i sommar utan att behöva skämmas! 


Kommentera inlägget här :