Bilbingopremiär

publicerat i Allmänt;
Hoppade glatt in i bilen och brummade iväg på årets första bilbingokväll tidigare denna afton. Plockade med mig mamma och morbror, men är besviken att jag glömde mina öronproppar hemma. Släktingar och familj i all ära, men fan vad jobbiga dom kan vara också! En trött Elin tillsammans med jobbig släkt är ingen bra kombo. Faktiskt riktigt urusel. Kvällen slutade med att jag till och med irriterade mig på bingoutroparen. Umgås- tiden nådde helt enkelt en maxtidsgräns, haha. Dessutom var jag trött för att jag har jobbat förmiddag idag och stressad över att jag ska upp och jobba förmiddag i morgon. Här ligger jag, klockan är elva och jag sover inte än. Usch. Ingen vinst blev det heller. Nej, bingo i all ära, men man måste mentalt vara bättre förberedd. God kväll vänner!


Kommentera inlägget här :