Back on track

publicerat i Allmänt, Träning;
Tillbaka på #bästaföretaget och gör min första av tre nätter innan det är dags att gå på sommarens sista, lediga, vecka. Sen återstår det bara två eftermiddagsskif och min sommar på Sandvik är över. Sjukt vad fort tiden har gått, jag hängde inte alls med den här gången!
Idag har det varit en lugn dag. Inget planerat, bara jag själv och känslan att kunna göra vad jag vill. Absolut en känsla jag kan vänja mig vid att känna. Oerhört skönt att slippa tidsschemat en dag och göra det som faller på. Det bästa av allt är att morgondagen ser exakt lika ut. Livskvalitet när den är som allra bäst!
Tog mig ut på rullakidorna idag. Nytt personbästa, bra tid och ett härligt flow. Passet slutade på 2,4 mil- sjukt imponerad av mig själv! 


Kommentera inlägget här :